هدایای تبلیغاتی

تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی

تبلیغات برتر جهانی 2

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

تبلیغات برتر جهانی 2

 

تبلیغات برتر جهانی 2

هدایای تبلیغاتی ادگیفت: دومین قسمت از تبلیغات برتر و جذاب و بهترین ایده های خلاقانه در طراحی تبلیغات برندهای برتر و معروف را تقدیم حضورتان می نماییم.

1- سس کچاپ HEINZ

Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش
توضیح : جابجایی غذای اصلی با سس.


________________________________________________________________________


2- باغ وحش بوینوس آیرس
 

Concept (مفهوم) : بسیار قدیمی و با قدمت
Slogan (شعار تبلیغاتی) : 115 years
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی

توضیح : چین و چروک پوست همیشه ما را به یاد افراد مسن و پیران با تجربه امان می اندازند.

________________________________________________________________________


3- تبلیغات اجتماعی

Concept (مفهوم) : سیگار کشنده است
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک

توضیح : یکی از زیباترین و ماندگارترین پوسترهای اجتماعی که تاکنون در مورد مضرات سیگار اجرا شده است. پیوند مفهوم سیگار با اسلحه کشنده

________________________________________________________________________


4- شرکت دارویی بایر BAYER
پوستر تبلیغاتی بهترین پوستر تبلیغاتی

 
Concept (مفهوم) : قرصهای مکمل غذایی به مفیدی غذاهای طبیعی
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی

________________________________________________________________________


5- طراحان BISLEY
 

Concept (مفهوم) : توانایی و خلاقیت برای ایجاد بهترین مفاهیم از ساده ترین قطعات

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Perfectly Organised
Technique (روش و تکنیک) : متفاوت بودن
توضیح : با استفاده از قطعات و فرمهای ساده سمت راست ، مفاهیم با ارزش و کاربردی سمت چپ را ایجاد کرده اند.

________________________________________________________________________

6- هواپیمایی BRITISH AIRWAYS
 

Concept (مفهوم) : سرعت بسیار زیاد بهمراه امنیت و آرامش فوق العاده

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Presenting a revolutionary view from business class

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

________________________________________________________________________


7- پوستر تبلیغاتی چسب Clamp
بهترین تبلیغات جهانی

Concept (مفهوم) : قدرت و ایجاد وجه تمایز

Slogan (شعار تبلیغاتی) : THE STRONGEST ADNESIVE

Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تکنیک طنز و اغراق

________________________________________________________________________


8- تبلیغات اجتماعی اعتراضی

Concept (مفهوم) : اعتراض به وجود تبلیغات لوکس در کنار فقر اجتماعی
Technique (روش و تکنیک) : تناقض (کنتراست شدید)

________________________________________________________________________


9- چراغ قوه MAGLITE

Concept (مفهوم) : قدمت و پیشینه بسیار طولانی (از زمان بودا تا کنون)

Technique (روش و تکنیک) : طنز

توضیح : استفاده ای بسیار خلاقانه و جذاب از امکانات  تبلیغات چاپی

________________________________________________________________________

 

10- شیشه شور Gibson

Concept (مفهوم) : تمیزی باورنکردنی
Technique (روش و تکنیک) : طنز و اغراق

گردآوری و کارشناس: مهرداد رکنی نژاد / کارشناس ارشد تبلیغات بازرگانی

توضیح نویسنده: سالها قبل در سایتی با نام تبلیغ سیتی شروع  به گردآوری و نشر مطالبی مفید جهت آگاهی مدیران شرکتها و مسولان و مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش نمودیم که بخشی بنام "تبلیغات برتر جهانی" یکی از محبوبترین و پربازدیدکننده ترین بخشهای آنجا بود. بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت که بهرحال به نوعی  مرتبط با تبلیغات و فروش می باشد به توصیه دوستان عزیز این بخش  را مجدداً راه اندازی نماییم. مانند گذشته منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده همه شما دوستان هستیم  / رکنی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی